Як оплатити товар?
При оформленні замовлення обирайте спосіб оплати, який назручніший і вигідніший для вас.
1. Оплата при отриманні
Товари, які є у нас на складі, мають позначку "В наявності". Після оформлення з вами зв'яжеться наш менеджер. Він підтвердить покупку, уточнить дані та погодить доставку. А після вишле реквізити для оплати і буде тримати вас у курсі виконання замовлення.
Тарифи на адресну доставку і післяплату визначає компанія Нова пошта.
2. Безготівковий розрахунок
Для підприємців та юридичних осіб ми пропонуємо оплату за безготівковим розрахунком. Оформіть замовлення на сайті і менеджер надішле на вашу електронну адресу рахунок-фактуру для оплати в банку. Після того, як гроші надійдуть на рахунок магазину, ми відправимо замовлення і документи.
Ціна за товари при безготівковому розрахунку та ж, що і при звичайній оплаті.
3. Онлайн-платежі
Завдяки веб-інтерфейсу LiqPay від ПриватБанку, власники карт VISA і Mastercard можуть купувати товари не виходячи з дому.
При оформленні замовлення виберіть пункт «Оплата онлайн». Сайт автоматично перенаправляти вас до платіжної формі LiqPay для внесення даних карти і підтвердження оплати за допомогою одноразового пароля, що прийде в смс-повідомленні. Функціонал онлайн оплати доступний тільки на товари, які є в наявності і відмічені відповідною позначкою на сайті.
Як отримати товар?
Ми пропонуємо варіанти доставки Новою Поштою або самовивізом.
Доставка на відділення Нової пошти
Це надійний спосіб отримати ваше замовлення в будь-якій точці України: доставка можлива у 28 000 населених пунктів, окрім окупованих територій.
Вибираючи відділення, думайте не тільки про найближче розташуванні але і його тип. Наприклад, на міні-відділення доставляють посилки вагою менше 10 кг. На поштове – не більш ніж 30 кг. І тільки вантажне приймає посилки вагою від 30 кг. до 1 т.
Термін зберігання на відділенні – 5 днів. Згідно з угодою між нашими компаніями, якщо ви не заберете посилку, через 5 днів вона автоматично відправляється назад до нас на склад.
Якщо ви не вкладаєтесь в терміни – повідомте нам, ми продовжимо термін зберігання.
Термін доставки
На відділення 1-3 дні.
Ціна залежить від габаритів і вартості товару, кількості місць і додаткових послуг. Приблизну картину дозволить побачити калькулятор Нової пошти або менеджери цієї компанії, але навіть вони не гарантують повну точність.
Уважно перевіряйте товар при отриманні
Наразі ми працюємо тільки з Новою поштою. На відміну від інших транспортних компаній, вона дозволяє застрахувати відправлення на повну вартість. Тому, якщо з вашим товаром що-небудь трапиться під час транспортування, пошта компенсує збитки.
Запам'ятайте, перш ніж піти з відділення або відпустити кур'єра, потрібно перевірити цілісність і комплектацію замовлення.
Помітили пошкодження упаковки або вмісту - відмовляйтеся його приймати,
вимагайте бланк «Акт прийому-передачі» і детально опишіть дефекти. Після телефонуйте нам, ми допоможемо розібратися в ситуації.
Якщо ви не оформите претензію, ми не зможемо домовитися про компенсацію збитків. Забираючи товар з відділення або рук кур'єра, ви даєте юридичну згоду, що у вас немає претензій до роботи Нової пошти.
З моменту відвантаження вашого замовлення Нова пошта несе відповідальність за його цілісність, терміни і ціну доставки.